ایستگاه پزشکی

نگاهی بر دنیای سلامت، زیبایی و پزشکی - دانستنی هایی که به حفظ سلامت جسم و روح کمک می کند

ایستگاه پزشکی

نگاهی بر دنیای سلامت، زیبایی و پزشکی - دانستنی هایی که به حفظ سلامت جسم و روح کمک می کند

سایت‌های پرسش و پاسخ

بچه ها سلاااامم
قطعا هممون یه سری سوالات داریم که تو اینترنت دنبالش میگردیم ولی بعضی وقتا جوابی براش پیدا نمیکنیم
من یه سری سایتهای مشاوره و پرسش و پاسخ خیلی خوب پیدا کردم که اینجا بهتون معرفی میکنم.
میتونید سوالتونو مطرح کنید و اگر کسی تجربه ای تو اون زمینه داشته باشه راهنماییتون میکنه و اطلاعاتشو باهاتون به اشتراک میذاره.
حتی تو بعضیاشون افراد متخصص جواب سوالتونو میدن و خیلی کامل و جامع راهنماییتون میکنن. اگر شماهم سایتی میشناسید اینجا معرفی کنید. مثلا این تاپیک درمورد زگیل تناسلی تو نی نی سایت

این سایت امیگو هم مطالب خیلی خوبی میذاره، البته من چون بیشتر دنبال مشاوره های پزشکی بودم اینارو پیدا کردم

پرسشکده هم یکی از سایت های خیلی خوب برای پیدا کردن جواب سوالاتونه که اینجا میتونید ببینید سایتهای خوب در رابطه با سوال فرد معرفی شده

و امااا سایت تخصصی سوال و جواب به اسم soja که در این قسمت میتونید راحت بهش دسترسی پیدا کنید

آخرین سایتی که میخوام بهتون معرفی کنم بخش بهداشت و درمان سایت جوابکو هست
بازم اگه سایتی پیدا کردم براتون میذارم. امیدوارم مفید بوده باشه براتون